NGN Cloud’u Hemen Ücretsiz Deneyin!
15 GÜNLÜK ÜCRETSİZ DENEME SÜRECİNİ BAŞLAT
HEMEN BAŞLA

Bakım Destek Hizmetleri

Günümüzün kurumsal BT altyapıları coğrafi olarak dağınıktır ve çok sayıda telekomünikasyon, donanım ve yazılım çözümünü içermektedir. Bu nedenle yüksek bir son kullanıcı üretkenliğinin sağlanabilmesi için SLA standartları uyarınca profesyonel bakım ve teknik desteğe ihtiyaç duymaktadır.

NGN Hizmet Merkezi geniş bir yelpazeye yayılan yazılım, donanım ve telekomünikasyon çözümleri için çok amaçlı BT altyapısı planlama, uygulama, yönetim, bakım ve teknik destek hizmetleri sunmaktadır. NGN yetkili teknik uzmanlardan oluşan deneyimli bir ekibe sahiptir ve müşterilerin yüksek SLA şartlarının sağlanabilmesi adına esnek hizmet planları sunmaktadır.

Etkin Teknik Desteğin Avantajları
Tek İrtibat Noktası
Etkin Teknik Desteğin Avantajları

Tek İrtibat Noktası

Tüm irtibat merkezi operasyon sorunları için tek irtibat noktasını kullanarak, bir şirket iç ve dış müşterilerle etkileşimini iyileştirebilir, her türlü karmaşık problemin çözümünü hızlandırabilir ve sürekli taleplerde bulunulmasını önleyebilir.

Tüm destek hizmetlerinin düzenlenmesi

Tüm destek hizmetlerinin düzenlenmesi

NGN; IT Infrastructure Library (ITIL)’da açıklanan tavsiyeler doğrultusunda teknik destek hizmetleri sağlamaktadır. Bu hizmetlerden yararlanan şirketler talebin kayıt altına alınmasından, hizmet teslimine ve BT personelinin performansının izlenmesine kadar uçtan uca kullanıcı talep işleme süreçlerini optimize edebilirler.

BT uzmanları arasında etkileşim

BT uzmanları arasında etkileşim

Otomatik teknik destek; uygun uzmanlara doğrudan kullanıcı talep yönlendirmesini mümkün kılmaktadır. Yetkinliklerine göre her bir çalışana spesifik ve açık roller tahsis edilmektedir, böylece bir hizmet masası ile müşteriler arasında basit iletişim sağlanmaktadır ve talebin geri dönmesi engellenmektedir.

Güncel personel iş yükü bilgilendirmesi

Güncel personel iş yükü bilgilendirmesi

Teknik destek izleme araçları; yöneticilere BT personelinin iş sonuçlarına, KPI ulaşma seviyesine ve iş yüküne ilişkin bilgileri anında sağlamaktadır. Bu bilgiler etkin ve şeffaf bir personel teşvik sistemi kurulması için kullanılabilir.

Müşterilerin BT altyapısı için Toplam Sahip Olma Maliyeti’ni (TCO) azaltmak

BT yatırımından en üst düzeyde getiri elde etmek

Tüm BT sistemlerinin ve faaliyetlerin sorunsuz bir biçimde çalışmasını sağlamak

Teknik arızalar sonucu sistemde oluşan kesinti süresini en aza indirmek

Kritik arızaları ortadan kaldırmak

Arıza riskini azaltmak

Sistem performansını ve kurumsal üretkenliği artırmak

Kullanıcı memnuniyetini artırmak

Bizimle İletişime Geçin

Başarılı

Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir.