MEDYA

  • Anasayfa
  • Medya
  • Haberler
  • Denizbank, NGN & Hitachi Vantara & Redington İş Birliği ile Müşteri Deneyimi ve Performansını En Üst Noktaya Taşıyor!

Denizbank, NGN & Hitachi Vantara & Redington İş Birliği ile Müşteri Deneyimi ve Performansını En Üst Noktaya Taşıyor!

Türkiye’nin yenilikçi bankası Denizbank, Finansal Hizmetler Grubu ile Türkiye’nin 81 ilinde, 14 milyondan fazla müşteriye hizmet sağlıyor. Her zaman dijitalleşme yolunda öncü atılımlar yaparak müşterilerine güvenli, hızlı ve teknoloji odaklı çözümler sunan Denizbank; bünyesinde bulunan ve 10’dan fazla ülkeye farklı BT hizmeti sağlayıcısı Intertech için NGN, Hitachi Vantara ve Redington Türkiye iş birliğini tercih etti. Türkiye’nin öncü teknoloji grubu NGN, Hitachi Vantara’nın profesyonel servisleri ve alanında uzman kadrosunun desteği ve katma değerli global teknoloji distribütörü Redington Türkiye’nin katkılarıyla gerçekleşen projede Hitachi Vantara Altyapısı ve Veri Koruma Çözümleri, Denizbank’ın her geçen gün büyüyen müşterilerine daha hızlı, kusursuz ve kişiye özel bir müşteri deneyimi sunmasına katkı sağladı.

Sürekli büyüyen bir yapıda verinin önemi hızla artarken aynı zamanda bu verinin yönetimi de ön plana çıkıyor ve firmalar için güvenlik ve depolama başta olmak üzere bir çok farklı ihtiyacın doğmasını sağlıyor. Denizbank, BT bölümü Intertech’in sürekli büyüyen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve kritik müşteri verileri özelindeki yeni bir depolama alanı ihtiyacı için basitleştirilmiş yönetim ve performans optimizasyonu sunan Hitachi Ops Center çözümünü tercih etti. Aynı zamanda projede iş sürekliliği ve felaket kurtarma için Hitachi Global Active Device (GAD) ve Hitachi Universal Replicator(HUR) kullanıldı. NGN ve Hitachi Vantara’nın profesyonel hizmetler ekibi, kurulum ve sorunsuz veri geçişini sağlarken, aktif veri koruma özelliği ile site kesintisi durumunda kullanıcılar üzerinde minimum etki ve sıfır veri kaybı ile hızlı ve sorunsuz bir şekilde yük devredilmesini mümkün kıldı.

 

Daha İyi Performans, Daha Yüksek Verimlilik, Daha İyi Müşteri Deneyimi

NGN & Hitachi Vantara & Redington Türkiye iş birliği ile gerçekleşen proje ile Denizbank’ta verinin daha iyi bir performansla, hızlı ve doğru bir şekilde sunulması sayesinde, müşteri deneyimini arttıran ve hayatı kolaylaştıran çözümlere dönüşmesi sağlandı.

Projenin öne çıkan noktaları;

%100 veri erişilebilirlik garantisi
Performanstan ödün vermeden, aynı anda çoklu uygulama kullanımı
Daha az enerji ve soğutma gereksinimi ile daha az karbon ayak izi
Daha fazla yükle bile yanıt sürelerinin değişmemesi
Çok yüksek tekilleştirme ve sıkıştırma oranları ile verimli depolama kullanımı
NGN olarak profesyonel ekibimizle müşterilerimizin ihtiyaçlarını daima en iyi şekilde analiz etmeye, dijital dönüşüm yolculuklarına uzmanlığımız ve öncü çözüm ortaklarımızla katkı sağlamaya devam ediyoruz.

NGN Hakkında:

NGN, şirketlerin dijitalleşme yolculuğuna tecrübesi, gelecek vizyonu ve profesyonel ekibi ile eşlik eden Türkiye’nin öncü teknoloji grubudur. Tek çatı altında sunduğu "sistem entegrasyonu, veri merkezi, NGN Cloud hizmeti, yönetilen hizmetler, dış kaynak hizmeti ve dijital dönüşüm ve inovasyon çözümleriyle" müşterilerinin tüm BT operasyonel yükünü kusursuz biçimde yönetmektedir.

Bizimle İletişime Geçin

Başarılı

Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir.