MEDYA
NGN ve Limak Kosova Uluslararası Havalimanı JSC İş Birliği Ödül Getirdi

Kosova’nın ekonomik kalkınmasında kilit öneme sahip şirketlerden biri olan Limak Kosova tarafından 2011 yılından bu yana işletilen Priştine Adem Yaşari Uluslararası Havalimanı, yılda 2 milyon yolcuyu ağırlıyor. Dijital dönüşüm yolunda en önemli adımlardan birini atarak BT altyapısını NGN Cloud’a taşıyan Limak Kosova, proje ile IDC (International Data Corporation) tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen, en iyi veri merkezi ve bulut projelerinin değerlendirildiği IDC Teknoloji Ödülleri 2019’da buluta geçiş kategorisinde üçüncülük ödülünün sahibi oldu.
Hız, esneklik, maliyet avantajı ve yüksek performans sunan bulut teknolojisi kurumların kendi işlerine odaklanmaları için mükemmel bir fırsat sunuyor. Limak Kosova, buluta geçiş yolculuğunda, Türkiye’nin yeni nesil teknoloji ortağı olan ve Avrupa’nın en iyi 10 yönetilen BT hizmeti veren şirketleri arasında yer alan NGN ile iş birliği gerçekleştirdi. NGN Cloud’un global standartlarda, kesintisiz, yüksek performanslı altyapısı sayesinde Limak, dijital dönüşüm yolculuğunda sağlam bir adım atmış oldu.
Limak Kosova Uluslararası Havalimanı JSC COO’su Gökmen Arıtay ve NGN Veri Merkezi ve Bulut Çözümleri Direktörü Beyazıt Öztürk ile ödül getiren bu dönüşüm sürecini konuştuk.
NGN BİR PROJE ORTAĞI OLMANIN ÖTESİNDE
Gökmen Arıtay ‘‘Gelişen teknoloji ve kişisel verilerin kullanılması-korunması alanında ortaya çıkan zorunluluk, günümüzde son teknoloji donanım kullanmak ve herhangi bir kriz anında mevcut tüm verilerin güvenliğini sağlamak konularını uluslarası alanda hizmet veren tüm şirketler için zorunlu hale getirdi. Bu kapsamda Limak Kosova Uluslararası Havalimanı JSC olarak bu dijital dönüşümü başlatma kararı aldık.
Bu önemli çalışma, alanında gerekli kaynağı ve tecrübesi bulunan ekipler tarafından şekillendirilmeli ve hayata geçirilmelidir. Bu kapsamda Limak Kosova Uluslararası Havalimanı JSC olarak, NGN’i seçmenin ve sorunsuz bir kurulum süreci geçirmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. NGN bizim için bir proje ortağı olmanın çok ötesinde. Süreç boyunca gerek donanım, yazılım, destek gerekse sürece bağlı anlık aksaklıkların yönetilmesi ve giderilmesi hususlarında çözüm/zamanlama odaklı yaklaşımları ile kullanıcının sadece proje ortağı değil ayrıca desteği oldukları konusunda da güven teşkil etmişlerdir.’’
YERLİ ÇÖZÜMÜ TEK ELDEN SUNUYORUZ
NGN Veri Merkezi ve Bulut Çözümleri Direktörü Beyazıt Öztürk, sundukları çözümlerle ilgili:
‘‘NGN olarak bizler, sistem entegratörü kimliğimiz ile Bulut ve Yönetilen Hizmetler sağlayıcısı kimliğimizi bir araya getirerek, ayrıştırıcı iş değerimizi Limak Kosova Uluslararası Havalimanı JSC’a sunduk. Tier III tasarım ve tesis sertifikasyonlarına sahip yerli veri merkezimiz Star of Bosphorus’tan sunduğumuz Hizmet olarak Yedekleme (BaaS) ve Hizmet Olarak Olağanüstü Felaket Kurtarma (DraaS) çözümleri sunuyor, aynı zamanda Dell Technologies’in Titanyum iş ortağı olmamız sebebiyle projeyi tek elden gerçekleştirme fırsatı bulduk. Limak Kosova’nın kendi ekosistemlerinde özellikle iş verimliliklerini artırmalarına, ürün ve hizmet maliyetlerini düşürmelerine destek oluyoruz. Çalışmalarımızın karşılığı olarak “Buluta Geçiş” kategorisinde Limak Kosova’ya kazandırdığımız bu ödül müşterilerimizi dijital geleceğe taşıma sürecinde bizi daha da motive ediyor.”
NGN CLOUD İLE SAĞLANAN AVANTAJLAR
- BT altyapı harcamaları CAPEX'ten OPEX’e taşındı.
- Lisans ücretlerinin düşürülmesi ile maliyetler optimize edildi.
- ‘Kullandığın Kadar Öde’ modeli ile saatlik faturalandırma hizmeti sunuldu.
- Donanım teslimatı ve arızaları ile oluşan proje teslim gecikmeleri önlendi.
- Güvenlik servisleri sayesinde veriler güvence altına alındı.
- Veriler, Türkiye’de konumlanan Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde saklandı.
- Hizmet olarak Yedekleme (BaaS) ve Hizmet Olarak Olağanüstü Felaket Kurtarma (DraaS) hizmetleri ile iş sürekliliği sağlandı.
Bizimle İletişime Geçin
Başarılı
Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir.