
Büyük Veri & Analitik
NGN’nin büyük veri çözümleri; işletmeleri geliştirmek, rekabet avantajlarını güçlendirmek, hizmet ve kilit iş süreçlerini iyileştirmek için yeni fırsatlar sunmaktadır.
Modern şirketler; faturalar, işlemler, internet trafiği, arama kayıtları, sosyal ağ gönderileri, e-mailler, ekipman kayıtları, sensör ölçümleri ve daha fazlası gibi farklı türdeki büyük miktarda bilgileri depolamakta ve işlemektedir. Özel büyük veri sistemleri işletmelerin bu verilerden faydalanmalarına yardım etmektedir.
Bu çözümler; metin, görüntü ve ses dahil olmak üzere yapılandırılmamış toplu verilerin yüksek düzey doğrulukta, gerçek zamanlı olarak analiz edilmesini sağlamaktadır. Büyük veri sistemlerinin analitik motoru; talep dalgalanmalarını tahmin etmek ve piyasayı, müşteri davranışlarını ve satın alma kararlarını etkileyen faktörleri tanımlamak için kullanılabilen şablonları ortaya çıkarmaktadır.
Büyük veri analitiği müşteri deneyiminin kalitesini ve nedenlerini anlamak için eşsiz bir fırsat sunmaktadır. Fakat işletmeciler analitiğin değerini nasıl ortaya çıkarabilirler? Artan müşteri deneyimleri ve yoğun rekabet işletmecilerin, ileri hizmetlere yönelik network taleplerine rağmen çoklu kanallarda kişiselleştirilmiş, mükemmel kaliteli müşteri deneyimleri sağlamaya zorlamaktadır.
Büyük Veri Analitiği:
- Bilgilerin hem BT sistemlerinden hem de dış kaynaklardan hızlı bir şekilde toplanmasını
- Daha fazla parametreyi dikkate alarak iyileştirilmiş rapor kalitesini ve çözüm verimliğini
- Çeşitli faktörlerin kombinasyonlarına bağlı olarak tahmin modellerinin oluşturulmasını ve senaryoların simülasyonunun hazırlanmasını
- Çeşitli kaynaklardan bilgi edinme, filtreleme, depolama, kitle iletişim araçlarını izleme ve diğer benzer görevlerin maliyetlerinin azaltılmasını sağlamaktadır.
Temel zorluklar
- Müşteri beklentisi: Müşteriler tüm hizmetlerde kişiselleştirme, kalite, tutarlılık ve uygunluk talep ederler
- Kaynak kısıtlamaları: Müşteri beklentileri; ağ kapasitesine veya operasyonlarına aşırı harcama yapmaksızın karşılanmalıdır
- Veri siloları: Hiçbir tekil veri kaynağı, müşteri deneyimini gerçek anlamda anlayabilmek için yeterli bilgi içermez
- Ölçek ve hız: Analitik çözümler en büyük işletmeler için dahi önem taşıyan verileri gerçek zamanlı sağlamalıdır
- Zorlu hizmetler: VoLTE gibi yeni hizmetler geleneksel ölçütlerle ölçümlenemezler
- Şifreli trafik: Şifreli OTT hizmetleri sağlamak için yeni yaklaşımlara ihtiyaç duyulmaktadır
Avantajlar
- Müşteri deneyimi katkıları: Müşteri deneyimi semptomlarını, kök nedenleri ve atılacak en iyi adımları otomatik olarak tanımlar ve işlem süresinin azaltılmasını, üst yetkililere daha az başvurulmasını ve geri dönüşlerin azalmasını sağlar
- Müşteri memnuniyeti katkıları: Subjektif müşteri memnuniyetini ölçümlemek ve her bir müşteri için net tavsiye skorunu tahmin etmek için patentli algoritma uygular
- Cross-domain (Etki Alanları Arası): Uçtan uca korelasyon, veri silolarını bölümlere ayırır ve daha derin katkılar sağlar
- Gerçek zamanlı & çevrim dışı çalışma: Pazarlama ve planlama için özel analizi destekler ve aynı zamanda operasyonlar ve müşteri hizmetleri için gerçek zamanlı katkıları mümkün kılar
- Şifreleme işlemi: Şifreli OTT hizmetlerini tanımlamak ve güvence altına almak için eşsiz bulgulama metotları uygular
- Multivendor (Farklı Tedarikçiler): Herhangi bir ağ nodu veya sistemden olayları ve metrikleri işleme alır
- Ölçeklenebilirlik: En büyük işletmeciler için on milyonlarca aboneyi destekleyerek milyarca günlük kaydı başarılı bir şekilde işleme alır
Bizimle İletişime Geçin
Başarılı
Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir.