Yönetilen Hizmetler

NGN bünyesindeki Star of Bosphorus Veri Merkezi müşterileri ve NGN Profesyonel Hizmetler ekibi ile hizmet verdiği müşterileri için Yönetilen Hizmetler adı altında topladığı yönetim hizmetlerini, Bulut Hizmetleri ve Sunucu Barındırma Hizmetleri ile birlikte sunarak, kurumların operasyonel süreçlerinde çok daha verimli hale gelmelerine olanak sağlar. 7/24 hizmet anlaşmalarıyla tüm süreçlerin kesintisiz bir şekilde islemesi, risklerin ve maliyetleri en aza indirerek verimliliğin en üst seviyeye çıkarılması hedeflenmektedir.

  • BT operasyonları veri merkezi veya buluta taşınır
  • Veri merkezi ve bulut ortamının özgürlükleri kuruma avantaj olarak geri döner
  • Maliyetler düşerken hizmet kalitesi ve verimlilik artar
  • Kurum hizmetleri her zaman, her yerden erişilebilir hale gelir, iş süreçleri hızlanır
  • BT birimleri is odaklı yapılara dönüşür

Aşağıdaki durumlarda yönetilen hizmetler idealdir:

  • Rekabet ortamının hızlı bir şekilde değişmesi ve teknolojik çözümlerin çok daha karmaşık hale gelmesi
  • Bütçelerin optimize edilmesi veya azaltılması ve çoklu ICT altyapı bakımına yönelik taleplerin artması
  • Operasyonel verimliliğin azalması ve işçilik performansının iyileştirilmesinin gerekmesi

İŞ AVANTAJLARI:

  • Temel bir işe odaklanmak için zaman sağlama
  • ICT altyapısını, operasyonları ve personel giderlerini azaltma (CAPEX/OPEX)
  • Gerekli hizmetleri hızlı bir şekilde uygulama
  • Kaynak tüketimini esnek bir şekilde yönetme (kullandığın kadar öde)

BT AVANTAJLARI:

  • Eşsiz ihtiyaçlarınıza istinaden hizmetin kişiselleştirilmesi
  • Kullanıcılara yönelik olarak BT sisteminin mevcudiyetinin garanti edilmesi, SLA
  • Bilgi sistemi sınıflarına tamamıyla uygun güvenlik (K2, K3)
  • Mevcut BT altyapısına entegrasyon
  • En iyi BT uzmanları ve en son teknolojilere erişim

Neden tasarruf sağlar?

Yönetilen hizmetler 2-3 yıllık zaman dilimi içerisinde çok önemli tasarruflar sağlar ve geleneksel satın alma ve uygulama TCO’su ile karşılaştırıldığında yüksek çift haneli yüzdelerde finansal avantajlar sunar.

YERİNDE KURULUM

  • Ekipman ve yazılım gideri
  • Kurulum gideri
  • Emlak vergisi
  • BT personeli gideri
  • Servis sözleşmeleri

YÖNETİLEN HİZMET, AYLIK KULLANDIĞIN KADAR ÖDE

Aylık ödeme aşağıdaki giderleri kapsamaktadır:

  • Belirtilen sayıda kullanıcı veya trafik
  • Veri depolama veya alışverişi
  • Veri replikasyon yazılımı
  • Yerinde kurulumla karşılaştırıldığında % 20-50 tasarruf

YÖNETİLEN HİZMET, PAKET TEKLİF

Düzenleme ödeme (her 6, 12 veya daha fazla ayda bir) aşağıdaki giderleri kapsamaktadır:

  • Belirtilen sayıda kullanıcı veya trafik
  • Veri depolama veya alışverişi
  • Veri replikasyon yazılımı
  • NGN’in bulut bilişim kaynakları
  • Hizmetin kişiselleştirilmesi
  • Aylık ödemelerle karşılaştırıldığında % 15 tasarruf

Neden NGN?

  • NGN’nin veri merkezini ve/veya bulut ve/veya müşterinin kendi altyapısını baz alan hizmetler
  • Lider donanım ve yazılım tedarikçileriyle 10 yılı aşkın ortaklık
  • En iyi sertifikasyonlu BT profesyonelleri
  • Kendi TIER III veri merkezine sahip
  • SLA ile garanti altına alınan hizmet sürekliliği

NGN’in Sunduğu Yönetilen Hizmetler

Donanım Bakım ve Yönetimi

Star of Bosphorus Veri Merkezi müşterilerine öncelikle el göz desteğini vererek fiziksel olarak donanımlarına gerekli müdahaleyi uzaktan yaptırabilmelerini sağlamaktadır. Ayrıca opsiyonel olarak isteyen bütün müşterilerin donanımlarını operasyonel olarak marka bağımsız yönetim hizmeti verebilmektedir. Üretici ile bütün süreci Star of Bosphorus olarak kendi yöneterek destek takibi, yenilenmesi ve case açılmasını da üstlenmektedir.

Altyapı ve Bulut Hizmetlerinin Yönetimi

Sunulan yüksek işlem gücü, ölçeklenebilir veri depolama alanı ve yedekleme bileşenleri ile ihtiyaç duyulan altyapı kaynakları (CPU, bellek veya disk) ilk yatırım maliyeti olmadan, istenilen süre ile kullanılabilmektedir. 7/24 hizmet sunan deneyimli ve uzman destek ekibi istenilen konfigürasyon ve adetteki sunucuları müsteri için kurmakta ve yönetmektedir. Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde NGN Bulut altyapısı ile müşterilerine maliyet avantajı ile birlikte hızlı, esnek ve ölçeklenebilir sanal sunucu hizmeti sağlanmaktatır. Müşteriler self-service portal üzerinden kendi altyapılarını yönetebileceği gibi istedikleri takdirde portal yönetimini de NGN’in uzman ekiplerine devredebilirler. Ayrıca isteğe bağlı olarak müşteriye ait (on-premise) dedike altyapı ile sanallaştırma veya özel bulut ortamı sağlanmaktadır.

Yedekleme Hizmetlerinin Yönetimi

Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde, barındırma veya bulut hizmeti alan müşterilerin altyapılarına istenen prosedüre göre full imaj ve/veya agent bazlı yedekleme hizmeti sağlanmaktadır. BT altyapısı başka bir veri merkezi veya kendi merkezinde bulunan müşterilere uzak lokasyon bulut yedekleme hizmeti sunulmaktadır.

Felaket Kurtarma Merkezi Hizmetlerinin Yönetimi

Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde, barındırma veya bulut hizmeti alan müşterilerin altyapıları için istenen RPO/RTO sürelerine göre başka bir veri merkezine replikasyon hizmeti sağlanmaktadır. BT altyapısı baska bir veri merkezi veya kendi merkezinde bulunan müşterilere felaket kurtarma merkezi replikasyon hizmeti sunulmaktadır.

İşletim Sistemi Yönetimi

Sistemlerin proaktif bir yaklasımla 7/24 izlenmesi, iyileştirme çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve gerektiğinde hızlı müdahale edilmesi gibi tüm hizmetler Star of Bosphorus Veri Merkezi tarafından sağlanmaktadır. Sunucu barındırma veya bulut hizmeti alan müşterilerin işletim sistemleri (MS, Linux, Ubuntu, Centos vb.) isteğe bağlı olarak aşağıdaki kapsamda yönetilmektedir:

  • Antivirüs, izleme ve müşteri talebi halinde yedekleme ajanlarının kurulması ve konfigürasyonu
  • Ağ ayarlarının yapılması
  • Güncellemelerin yüklenmesi
  • Varsa Microsoft sunucu rollerinin yüklenmesi (IIS, Remote Desktop Services, File server vb.)
  • Yama yönetiminin yapılması
  • Sunucunun verimli ve kesintisiz çalışması için gerekli önlemlerin alınması
  • Uygulama Veritabanı Yönetimi

Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde, barındırma veya bulut hizmeti alan müşterilerin uygulama veritabanları (SQL, Oracle, SAP vb.) isteğe bağlı olarak aşağıdaki kapsamda yönetilmektedir:

  • 7/24 izleme ve destek
  • Performans iyileştirme çalışmaları
  • Periyodik kontrol
  • Problem tespiti ve sorun giderme çalışmaları
  • Konfigürasyon değişikliği
  • Müşteri tarafından iletilen yedekleme ve geri dönüş stratejilerinin uygulanması
  • Müşteri tarafından iletilen iş sürekliliği stratejilerinin uygulanması
  • Veritabanı planlama ve ölçeklendirme yapılması

Ağ ve Güvenlik Hizmetleri Yönetimi

Star of Bosphorus Veri Merkezi’nde, sunucu barındırma veya bulut hizmeti alan müşterilerin isteğine bağlı olarak hazır yüksek Gbps ağ trafiği sağlanmaktadır. Müşteri talebine göre WAN/LAN yapısının izlenmesi ve raporlanması yapılmaktadır. Veri merkezinde dedike ve/veya paylasımlı güvenlik duvarı hizmeti (5651 ile birlikte), yük paylaşım hizmeti, IPS/IDS/DDoS hizmeti sunulmaktadır.

Bizimle İletişime Geçin

Başarılı

Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir.