Günümüzün kurumsal BT altyapıları coğrafi olarak dağınıktır ve çok sayıda telekomünikasyon, donanım ve yazılım çözümünü içermektedir. Bu nedenle yüksek bir son kullanıcı üretkenliğinin sağlanabilmesi için SLA standartları uyarınca profesyonel bakım ve teknik desteğe ihtiyaç duymaktadır.

NGN Hizmet Merkezi geniş bir yelpazeye yayılan yazılım, donanım ve telekomünikasyon çözümleri için çok amaçlı BT altyapısı planlama, uygulama, yönetim, bakım ve teknik destek hizmetleri sunmaktadır. NGN yetkili teknik uzmanlardan oluşan deneyimli bir ekibe sahiptir ve müşterilerin yüksek SLA şartlarının sağlanabilmesi adına esnek hizmet planları sunmaktadır.

NGN bakım ve teknik destek hizmetleri aşağıdaki konularda müşterilere yardımcı olmaktadır:

  • Müşterilerin BT altyapısı için Toplam Sahip Olma Maliyeti’ni (TCO) azaltmak
  • BT yatırımından en üst düzeyde getiri elde etmek
  • Tüm BT sistemlerinin ve faaliyetlerin sorunsuz bir biçimde çalışmasını sağlamak
  • Teknik arızalar sonucu sistemde oluşan kesinti süresini en aza indirmek
  • Kritik arızaları ortadan kaldırmak
  • Arıza riskini azaltmak
  • Sistem performansını ve kurumsal üretkenliği artırmak
  • Kullanıcı memnuniyetini artırmak