Dünya devi Unilever, NGN Cloud hizmeti almaya başladı.

Tüm Başarı Hikayeleri

Küresel pazardaki etkinliğini ve payını tüm dünyada sürdürdüğü yatırım atağıyla sürekli artıran Unilever, Türkiye’de 8 fabrikası ve 5.000’i aşkın çalışanıyla sürdürülebilir büyümesine devam ediyor. Türkiye portföyünde Domestos, Elidor, Toni&Guy, Lipton, Algida, Magnum, Vaseline gibi markaları yer alan Unilever, 190’dan fazla ülkede satılan ürünleri ile her gün 2 milyar tüketiciye ulaşıyor.

Unilever, sürdürülebilir büyümesini yenilikçi projelerle destekliyor. Dijital dönüşümün temelinde artan performans, verimli sistemler ve kesintisiz hizmet faktörlerinin yer aldığının altını çizen Unilever BT Altyapı Müdürü Ulaş Işık, Galata Projesi’nin Türkiye’nin en büyük e-ticaret projelerinden biri olacağını belirtiyor.

Galata Projesi ile Maksimum Verimlilik Sağlanacak

Unilever’in iş süreçlerinde verimlilik sağlamayı amaçlayan Galata Projesi ile tüm distribütörlerin siparişlerinin www.siparisdirekt.com web sitesi üzerinden alınarak en hızlı şekilde Unilever’in varolan müşterilerine ulaştırılması hedefleniyor.

Şirket, dijital dönüşüm yolunda attığı önemli adımlardan biri olan “Galata Projesi” için teknoloji ortağı olarak sektörlerinde lider şirketlere anahtar teslim çözümleriyle başarıyla hizmet veren NGN’i tercih etti.

Unilever: “İşi Uzmanına Bıraktık

“Kesintisiz hizmet, hızlı SLA, 7/24 erişilebilirlik ve yüksek performans gibi öne çıkan avantajlar sunan NGN Cloud hizmetini tercih etme kararı aldık. NGN’in performansından ve yaklaşımından çok memnunuz, Galata Projesi’nin başarısı daha büyük projeleri beraberinde getirecek.” diyerek sözlerine devam eden BT Altyapı Müdürü Ulaş Işık, projede istenilen tüm hizmetlerin tek servis sağlayıcı ile sağlanabilmesinin ve gerektiğinde hızla müdahale edilebilmesinin önemini vurguluyor.

Projenin iş süreçlerindeki verimliliği büyük oranda artıracağını özellikle belirten NGN Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Müfit Süer, “Unilever ile ses getirecek, iddialı bir projeye imza attık ve işbirliğimizi de çeşitli alanlarda artırarak devam ettiriyoruz. Unilever’in memnuniyetini sağlamak ve her türlü teknoloji ihtiyaçlarında çözüm üretebilmek adına NGN olarak elimizden gelen özveriyi gösteriyoruz. Galata Projesi’nin tüm altyapı ve yönetilen hizmetlerini sağlamakla beraber, esnek ve kolay büyüyebilir cloud ortamında sunucuların ve web hizmetlerinin lisanslaması, belirli SLA’ler ile müşterimizin işletim sistemi, database yönetimi, mail ve güvenlik hizmetlerinin yönetimini de sağlıyoruz. Bununla birlikte, proje altyapısı için danışmanlık gibi süreçlerde de destek oluyoruz.” dedi.

Dijital dönüşüm yolunda müşterileri ile birlikte geleceği şekillendiren NGN, tek çatı altında topladığı donanım, bakım ve yönetimi, altyapı ve bulut hizmetlerinin yönetimi, yedekleme, felaket kurtarma ve işletim sistemi yönetimi, ağ ve güvenlik hizmetlerinin yönetimi gibi hizmetleri birlikte sunarak kurumların operasyonel süreçlerinde çok daha verimli hale gelmelerine olanak sağlıyor.